Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 10 October 2014

Awas! Bacaan untuk mereka yang dah kahwin SAHAJA!

Kisahkan dan sayangkan rumahtangga anda? perlu bertindak sekarang.. bacaan ni bukan la seperti yang anda fikirkan.. tapi memadailah saya katakan ianya sangat membnatu para suami dan isteri untuk lebih rapat lagi walaupun dah berkahwin 10 tahun ke atas... atau 5 tahun ke atas.... 

Masalah zaman sekarang..kawin cerai sangat mudah kan... ALASAN utama yang di berikan adalah tidak sehaluan? boleh percaya ke? kenapa tidak sehaluan sedangkan masa bercinta 3 tahun ke atas ada yang 10 tahun ke atas bercinta boleh je.. .tapi bila dah kahwin ..tak sampai 2 tahun dah cakap tiada sehaluan? habis tu perabis 10 tahun tu buat apa je? kenal pasangan ke tak? kenapa berlaku sebegitu? sayang kan ikatan yang dah terbina tu musnah begitu je.. betul tak? 

Bagaimana nak merapatkan hubungan yang semakin dingin? ke anda biarkan je salah satu mengalah dan mulakan? kalu tunggu salah satu..tunggu bulan jatuh ke riba pun tak berhasil kalu macam tu... ISTERI... mungkin perlu bertindak awal.. kalu sayangkan rumahtangga anda... bagaimana? berbincang dengan suami..ada kalanya suami ni ego lebih..tapi dalam hati meronta-ronta nak minta di belai... betul tak mr.suami semua? isteri kena la main peranan yang lebih utama.... 

Dan cara menghangatkan hubungan anda suami isteri adalah cari punca kedinginan itu.. utamanya pasti anda tahu di mana silapnya... dan mungkin ini membantu untuk menghangatkan hubungan yang semakin dingin bersama pasangan anda....

vitamin e dan alfalfa shaklee
Bagaimana vitamin ni membantu masalah kedinginan suami isteri? 

Vitamin E - Yang mana Vitamin ini terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone. Vitamin ini juga memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum dengan lebih cepat dan segarrr..

Vitamin E sangat membantu bagi pasangan yang sedang dan mempunyai masalah dingin terhadap hubungan intim kerana vitamin E boleh meningkatkan 'sexual desire' dan menikmati hubungan cinta dengan lebih baik.Vitamin E juga meningkatkan LIBIDO dan meningkatkan pengaliran darah ke organ seks lelaki dan perempuan. Vitamin E juga membantu meningkatkan tahap testosteron dalam badan anda. Tanpa testosteron yang cukup dalam badan anda, stamina seksual anda dan keinginan seksual boleh berkurangan... Jadi kenapa tiada ianya di elar VITAMIN CINTA dan gabungan bersama-sama ALFALFA sangat "HOT" seperti mala permata anda....

Kenapa ALFALFA ?

Alfalfa - Yang mana vitamin ni bertindak lebih hebat dari kacip fatimah. ianya memberi kuasa "grip" yang boleh membantu pasangan suami isteri menikmati hubungan cinta dengan lebih menyeronokkan seperti malam pertama.. .(ni ramai suami isteri akui.). Dan juga Alfalfa membantu isteri yang mengalami masalah kering ketika bersama, merawat masalah keputihan ynag menyebabkan bau yang tak menyenangkan juga masalah miss V berbau yang pastinya boleh mengganggu keselesaan ketika bersama pasangan anda..

alfalfa shaklee
Jangan biarkan masalah kedinginan ni memusnahkan mahligai yang telah dibina... ada pelbagai cara boleh di atasi selain penceraian... sebab hanya masalah kecil kan... Untuk sebarang pertanyaan tentang VITAMIN CINTA SHAKLEE ni..anda boleh terus hubungi saya di sini... 

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
COD di kawasan KULIM & Bukit Mertajam | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin |
==============================
Atau anda terus sahaja klik ikon ORDER NOW untuk dapatkan SEGERA dan menghangatkan keintiman anda bersama pasangan anda
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=eff273b8ff65204546e793d51f41ab68

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...