2 Manfaat ZINK COMPLEX untuk mereka yang bergelar LELAKI!

Di datangkan khas untuk mu LELAKI, yang mana manfaat zink complex ini sangat memberi kebaikan bukan sahaja untuk masalah dalaman malah banyak lagi manfaatnya.

Di rumus dari zink glukonat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zink yang mudah untuk di serap oleh tubuh badan kita. Zink ini juga sesuai utuk pengambilan jangka panjang. Dan ianya berkesan dalam mengeluarkan logam toksin seperti kadmium dan plumbum dari tubuh kita.

produk shaklee

set kesuburan lelaki

Antara 2 Manfaat TERBAIK untuk LELAKI adalah -->

  • Memperbaiki masalah Prostat - yang mana melindungi kesihatan prostat, memperbiaki dan menyembuh bening prostatomegaly dan keadaan kerap kencing. Kajian menunjukkan pengambilan harian zink dapat mengurangkan prostatomegaly / pembengkakan prostat dalam kadar 70%
  • Kemampuan Seks Lelaki - Pengambilan ZINK untuk jangka panjang mampu memperbaiki kemampuan seks lelaki, impoten, meninggikan kiraan sperma. Zink yang secukupnya penting untuk keupayaan seks yang lebih bertenaga.

Zink adalah satu KHAZANAH untuk lelaki!!! 
  • Zink di dalam prostat lelaki adalah 10kali ganda dari organ lain. Zink memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Defisiensi yang serius akan mengakibatkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, impoten, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan pra-matang dan rambut gugur. Oleh ynag demikian, zink amat di perlukan dari remaja hingga ke umur tua.
Pesanan--// Pengambilan yang berterusan dan konsisten pasti baik untuk anda wahai lelaki dan suami juga ye...

Bagaimana nak dapatkan KHAZANAH ini! anda boleh terus Klik kat ikon dibawah 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1ad12e2680e7833bf77feaa9bb1f02e6

Atau anda boleh terus cari saya di sini juga...
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...