Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 11 September 2014

Testimonial Shaklee :- Merancang kehamilan dengan Set Kesuburan Shaklee

Alhamdulillah.. Tahniah kepada para pengantin baru dan lama..haha..setiap kita berkahwin pasti tujuan nak menghalal yang haram..bila dah halal. nak buat apa pun tka kisah dah kan.. tapi jangan la p kat tempat-tempat hot.. yang dok Jabatan Agama selalu usha tu.. korang p pula berdating kat sana.. bila dah kena tangkap kan dah satu hal.. pas tu korang cakap korang dah kawin.. tapi tetap banyak di persolakan..jangan ikut CONTOH ni tau... haha.. tak baik.. kawin dah.. lepak rumah lagii bagus lepas balik kerja.. ye dak

kebahagian suami isteri

Okey2..berbalik pada tajuk kita.. lepas kawin mesti la nak merangan kehamilan kan? ada yang bunting pelamin terus..alhamdulilah..tapi ada ynag menanti lebih dari setahun, dua ada yang 10 tahun masih juga belum di beri rezeki zuriat... tapi rezeki dari hak lain ada..Alhamdulillah..tapi tanpa cahaya permata hati cinta intan payung kat rumah penyeri rumah setiap pasangan yang dah berkahwin ni pasti rasa sunyi kan..

Bagi pasangan yang dah hampir setahun mendiri kan rumah tangga tu masih belum ada zuriat.. .ANDA perlu buat pemeriksaan tau.. untuk pastikan apa masalah dna kat mana yang boleh di usahakan bersama... betul tak.. jangan pula saling salah menyalahi sesama pasangan... SILA kenalpasti punca kurang subur atau mr.suami ni KUAT merokok? minum kafien? senaman? dan mrs.isteri pula period tak teratur.. tak tau bila waktu subur dan kurang ovum ke... siapa tahu kan... baik buat pemeriksaan terlebih dahulu dan dapatkan nasihat doktor anda juga..

berjaya hamil
Dan setelah mendapat nasihat doktor anda..mungkin anda boelh berusaha dengan cara anda dan menjaga pemakanan serta mengambil makanan tambahan @ supplement mengikut keutamaan anda serta terus dan terus berusaha tanpa merasa putus asa... ingat..nak dapat "anugerah" dari Allah kena la berusaha dan yakin serta jangan mudah putus asa.. dan yang penting juga adalah berdoa...

Semoga TESTIMONIAL Shaklee ni sangat-2 membantu anda dan juga pasangan untuk lebih berusaha dan bersemangat tau... insyaallah... segalanya pasti ada jalan yang terbaik....

testimonial gla complex

testimonial gla complex shaklee

gla shaklee

gla complex shaklee

testimonial gla shaklee
Doktor sendiri tak syorkan pengambilan ubat hormon secara berterusan TAPI dengan GLA COMPLEX? Tiada kesan MALAH sangat membantu anda!

Semoga perkongsian ni sangat-sangat membantu setiap pasangan yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat.. dan JANGAN sesekali menyalahkan PASANGAN sebab lambat HAMIL.. sehingga berlakunya PENCERAIAN...No..no..no.. Suami sila JAGA kata-kata..dan suami juga perlu berusaha bersama!
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...


Assalamualaikum
[Sila Tekan Banner Diatas Untuk Join]


GA September by Karya Mahirah dianjurkan oleh Karya Mahirah dan di sponsor oleh blogger-2 hebat juga.. dan saya juga.. anda FOLLOW kat link di bawah,dan sila tinggalkan jejak anda tau.komen2 sangat di alu-alukan TQ :-

  Mommy Lina | Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...