Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 12 September 2014

Testimonial Shaklee :- Masalah cyst punca sukar hamil?

Cyst atau fibriod adalah sejeni penyakit yang berkaitan dengan wanita masa kini. Dan adakah masalah cyst punca sukar hamil bagi mereka yang sedang merancang untuk hamil?

atasi masalah cyst dan fibriod dengan shaklee
Hampir atau lebih 75%  wanita akan mengalaminya. Mungkin tanpa kita sedari juga dan satu kemungkinan yang tinggi untuk anda juga mengalaminya. Tetapi tahukah anda apa itu cyst dan fibroid? info penting untuk kita sebagai wanita ketahui apa itu cyst dan fibiod dan puncanya berlakunya kes ini.. dan jika anda sekadar tidak peduli, fibroid boleh bertukar menjadi kanser jika tidak diatasi pada peringkat awal.

Pada pendapat kami juga terdapat dua cara untuk menghilangkan cyst dan fibroid iaitu samada melalui pembedahan atau pengambilan supplement... Tapi pastinya wanita tak nak melakukan pembedahan ni bukan?

Ada yang mengatakan punca dan alsebab berlakunya cyst ni adalah dari pola pemakanan seharian terutamanya pada mereka yang sukaa dan gemar makan kepak ayam (wing), mungkin dulu zamna mak ayah kita YA SELAMAT, tapi zaman kita ni? semua rasa dah tak selamat nak makan, betul tak? kenapa? sebab kepak ayam tu tempat dimana penyuntikan dilakukan untuk ayam-2 ni cepat membesar. di sebabkan zaman duit juga la penyebab semua ini.Tapi bak kat suami saya JAGA PENGAMBILAN MAKANAN , JANGAN SALAHKAN MAKANAN!.. fakta atau auta mungkin kita boleh tanya pada Doktor kita semua...

Dan saya tak la bercerita panjang lebar.. .mungkin dari TESTIMONIAL ni boleh membantu penyelesaian

kebaikan gla shaklee

cyst dan fibriod shaklee

testimonial gla shaklee

Saya kongsikan 3 TESTIMONIAL ini dulu kat sini... semoga ni memberi harapan baru untuk para wanita dan isteri yang mengalami masalah cyst atau fibriod ni... Tak salah untuk kita mencuba secara semulajadi dari kita terus berserah je untuk melakukan pembedahan sedangkan ada cara lain lagi untuk di atasi...

Nanti saya share entry seterusnya lagi.. lepas amalkan GLA COMPLEX Shaklee baru terkesan dan terjumpa cyst ni kat wnaita hebat ni yang dah berada dalam uterus dia selama 2 tahun..dan dia sangat bersyukur sebab masih lagi berpeluang untuk memperbaiki dengan cara yang lebih baik...Insyaallah...

============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

Assalamualaikum
[Sila Tekan Banner Diatas Untuk Join]


GA September by Karya Mahirah dianjurkan oleh Karya Mahirah dan di sponsor oleh blogger2 hebat dan saya juga... Jum FOLLOW dan tinggalkan entry anda!:





4 comments:

  1. assalamualikum.. hi.. salam perkenalan.. saya tag anda untuk liebser award..

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam dan salam perkenalan... ok dear..thanks will follow liebses award ^__^

      Delete
  2. salam. seram pulak kalau fikir pasal cyst ni..sy ada terbaca pengambilan EPO kurang baik. terasa nak cuba shaklee pulak lepas ni. sy sebenarnya pengguna setia EPO.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm dik... haah dik..kalu d Sabah tu popular lagi kan sayap ayam..sedap lagi tu..daru bau pun menyelerakan da... hihi... ya dik..dulu kak pun suka ESP..tpai since knl Shaklee Gla Complex ni. Terus jatuh cinta..sbb dlm GLA ni ada ESP extrak lagi tu vitamin e dengan seed oit tu dik... bagus juga.. ba kalu amalkan calling-2 atau pm ja kak s fb aaa..kak bg dan consultant dulu... dan guide dik cara pengambilan...

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...