Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 26 September 2014

Testimonial Mealshake :- Gembira hati ibu bila kesihatan anak-anak terjaga.. Tiada lagi selsema dengan Mealshake

Bila anak-anak sihat, hati ibu mana yang tak gembira kan. Biar la anak-anak ni bermain dan sepahkan rumah janji anak-anak sihat walafiat.. Ibu pun senang hati nak buat kerja dan hantar anak-anak ke Taska atau ke pengasuh, dan ibu bekerja pun dengan hati yang tenangkan...

Kata-kata ibu @ puan Alyea ;-
Puan Alyea Rahman ;- Pastu kan baru bg dia 2x sejak dia selsema n smlm dh kering la hingus dia batuk pun dh xde… Lyea xbg ubat langsung sbb dia mmg xsuka mkn ubat.. Mcm nk perang bg dia ubat… Tp tu la tekejut tgk idung dia dh kering… Mealshake tu pun penuh ngan vit ke??

Puan Alyea Rahman ;- Oooo patut la sepat baik batuk n selsema dia kali ni… Xsmpai 1 week pun…

Bersyukur sangat dapat membantu meyelesaikan masalah puan Alyea...dan kaul pun bukan Melashake yang puan bagi.. mungkin ada cara lain.. tapi bila kita berusaha untuk bagi yang terbaik kat anak-anak, even mahal pun..ianya rasa tersangat berbaloi sebabnya bukan senang dan mudah melahirkan anak tersayang kita ni kan.. dan bukan mudah nak dapat kalu Allah tak bagi.. Jadi bila dah ALlah beri anugerah ni kat kita..kenapa kita nak berkira-kira lagi nak bagi si manja kita yang terbaik untuk kesihatan mereka.. betul tak?

Pelaburan untuk masa depan mereka juga, kita penat-penat bekerja sudah semestinya nak beri ynag terbaik untuk anak-anak.. kan... kenapa pula nak berkira-kira..SATU MEALSHAKE ni kalu nak bagi kat anak-anak je.. tahan lebih dari dua bulan... dua bulan tu sngat jimat..kalu di fikirkan kesihatan anak-anak kita ni... baik kita mencegah dari merewat kan.. apatah lagi dengan mencegah secara semulajadi dan berikan yang terbaik untuk anak-anak kita.... Ni antara customer saya dan testimonial dari dia sebab anak-anak...

mealshake shaklee


testimonial mealshake

Para ibu dan ayah yang sedang mencari-cari ni.. kenapa tidak katakan YA! untuk memberikan yang terbaik untuk anak-anak kan? duit kerja tu buat pelaburan sedikit untuk anak-anak, sempena offer ni lagi jimat....

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin |  Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...