Testimonial :- Berjaya HAMIL setelah 3 kali keguguran dengan pengambilan ESP Shaklee dan GLA Shaklee

Mungkin ini dikatakan SHAKLEE EFFECT kan...Testimonial dari customer yang berjaya HAMIL setelah 3 kali keguguran dengan pengambilan ESP Shaklee dan GLA Shaklee..Alhamdulillah...penanti itu berakhir dengan kegembiraan ynag Allah berikan untuk setiap hambanya ynag sentiasa dan terus berusaha tanpa merasa putus asa.

testimonial esp shaklee dan gla shaklee


Cust ni, ada 2 org anak dh..bongsu 6 tahun..3 kali gugur, 2 kali cuci...lme betul nk hamil lps tu..n decided ambik vit shaklee..lps ambik gla dgn esp..bulan tu jugak hamil sbb anna dh kira sesiap waktu subur dia..n pd mse dia nk ambik tu mmg kena dgn waktu subur..terus consume gla..bulan depan period lewat..cek positif...sekarang 23weeks dh..baby sihat n mama dia pon sihat.....siap rekemen jiran setaman yg kawen x dpt anak..

Kenapa pengambilan ESP Shaklee?

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang lengkap, iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh.
Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol.

Membantu memperbaikki masalah hormon wanita dan menguatkan rahim wanita

Kenapa pengambilan GLA Shaklee?

GLA Complex Shaklee menggabungkan khasiat minyak borej, yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linoleik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
Ia mencergaskan tubuh dan membantu anda berasa lebih selesa semasa haid: Asid gamma linolenik telah lama digunakan secara tradisional untuk melegakan kesakitan semasa haid, sakit kepala, menormalkan semula kitaran haid dan melegakan simptom-simptom menopaus.

Gabungan kedua -dua ni membuatkan hormon di seimbangkan dalam badan kita... dan menguatkan rahim wanita yang kerap dan mudah keguguran.... Semoga TESTIMONIAL ini juga semakin menguatkan keyakinan anda dan terus berusaha tanpa merasa putus asa, insyaallah...

***Kami hanya membantu, dan vitamin ini juga adalah salah satu penyelesaian serta usaha anda pasanga suami isteri dalam berusaha untuk mendapatkan zuriat***

Insyaallah saya bantu sebaik yang boleh dan saya juga perlu consultant (bimbing) anda sebelum saya suggestkan yang terbaik dan bersesuaian untuk anda (suami isteri)


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=3af6ea3031831159e1a10433860e2e47

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...