Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 10 September 2014

Terima kasi mommy sebab lahirkan saya di dunia ini

Assalamualaikum dan selamat pagi blogger semua...

Saya ni bukan la siapa2, tapi sentiasa berusaha nak ubah diri saya kepada yang lebih baik demi anak-anak saya dan keluarga saya... today its my besday ... awesome... Alhamdulillah..dah lebih 30tahun dah hidup di dunia ni atas jasa mommy saya dan arwah bapa saya yang tak terhingga sehingga saya dah berkahwin dan berkeluarga dan mempunya suami yang sangattt saya sayangi dan dua orang cintahati saya putera dan puteri saya dan suami... dan yang paling best..apa yang mami saya rasai masa membesarkan kami adik beradik 9 orang tu .. kini saya merasai juga bergelar ibu dan isteri walaupun baru 2 orang anak, tapi  tersangat bersyukur yang tak terhingga... Ya Allah..terima kasih atas anugerah terindah ini.. dan memberi saya peluang untuk merasai semua ini...


Ni mommy saya...yang telah lahirkan saya di dunia ni..tapi mami dan arwah bapa saya kini.. mungkin dan semestinya saya tiada di dunia pinjaman Allah S.W.T ini... Terima kasih mommy sebab lahirkan saya di dunia ini... Mommy yang lahirkan saya di dunia... dah ramai yang beri ucapan besday saya hari ni... dan selayaknya ucapan besar ni saya ucapakan TERIMA KASIH MOMMY... dan sudah pasti saya berikan mommy saya hadiah tanda kasih sayang dan tanda saya berterima kasih sebab mommy yang lahirkan saya....

Putera & Puteri mommylina

Suami tersayang dan putera hati ibuayah
Bersama mereka tanpa saya sedari tiada yang terindah berbanding yang lain.. Setiap detik masa saya sangat bersyukur sebab dapat melihat mereka membesar depan mata saya..kecuali si abang dulu sedari 2bulan saya hantar ke pengasuh dia sebab masa tu saya masih bekerja.. Tapi bila masa si abang ni kne "chikenpox" dan suami juga terkena tempiasnya.. masa tu tahun 2012 April... Saya terus terfikir untuk berhenti kerja dan membuat sesuatu yang amat bermakna untuk keluarga saya ni... Alhamdulillah..pengorbanan saya untuk suami dan anak-anak saya demi mereka saya buat apa yang terbiak dan termampu saya.. .walaupun saya ni tak la sesempurna isteri-2 Nabi Muhammah S.A.W ... dan sesempurna ibu untuk anak-anak saya... Tapi insyaallah.. .saya nak buat yang terbaikkkk untuk suami dan anak-anak saya demi mereka saya perlu kuat dan saya bahagiaaaa sangat memiliki keluarga sesempurna ini... Terima kasih YA ALLAH... Tanpa mu saya mungkin tiada makna apa-apa.. manusia hanya mampu merancang tapi hanya ALLAH yang menentukan segalanya... Terima kasih YA ALLAH.. terima kasih mommy... terima kasihbapa.. .terima kasih suami ku... dan terima kasih pada semua keluarga tercinta....

5 comments:

  1. Salam perkenalan yer mommy lina dan Selamat Ulang Tahun :). Comel anak2nyer. Ader rezeki leh tambah lagi hehehe. Sudi2kan lah singgah di pondok cyber I k... W'salam.

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah,
    bila dah ada anak sendiri baru kita lebih menghargai ibu bapa kita :)

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah yunk..tapi menghargai mereka ni sedari kecil dan kagum dengan kekuatan ibu ayah kita dengn membesarkan kita dan mendidik kita kan... :)

      Delete
  3. salam perkenalan..

    Alhamdulillah syukur. keluarga bahagia bersama kehadiran cahaya mata tercinta. :D

    jemput datang ke blog saya

    http://ismahasmi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan semua... alhamdulillah sangat... ok follow korang juga... ^__^

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...