Produk Shaklee :- Kepentingan bersihkan usus kita.

Masalah pembuangan yang tak lancar, sering tukar-tukar pengambilan vitamin, ubatan atau jamu dan sebagainya tapi masih TIDAK BERKESAN! 

Tahukan kita, kepentingan bersihkan usus kita terlebih dahulu setiap kali kita tukar-tukar produk mahupun yang lebih kerap adalah bersihkan usus kita dari penyimpanan dan penghadaman yang terlalu lama dalam usus kita?

Herblax Shaklee mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus.*

Herb-LaxTM bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala.. Ramuan produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan  traditional dan teknologi barat. Ianya mengandungi 9 herba semulajadi; alfalfa leavers, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk di gunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang..

Manfaat utama dari HERBALAX SHAKLEE ni untuk kita secara tak langsung yang bersihkan usus kita?
* Pembersihan najis yang tersekat secara semulajadi (sembelit)
* Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
* Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semmulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit ynag sekian lama!
* Membantu mengempiskan perut
* Ia juga membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil secara terus telan atau di campurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

Terbaikkkkkkkkkk... Untuk anda yang nak TURUNKAN BERAT BADAN | KURUS? ini sangat sesuai untuk anda juga!

TAPI produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang berisiko menghidap lupus eritematosus sistemik hendaklah berbincang dengan doktor mereka sebelum mengambil produk ini.

Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

Boleh juga dapatkan kat info Shaklee Malaysia TAPI nak konsultant secara dekat terus hubungi saya di?

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

2 comments:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...