Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 17 September 2014

Pengedar Shaklee Kulim :- Kenapa saya pilih SHAKLEE untuk terus berkongsi ilmu

Saya ni bukan la doktor atau nurse atau siapa-siapa..saya hanyalah ibu kepada dua orang anak cintahati saya dan suami... Tapi kenapa saya pilih SHAKLEE untuk terus berkongsi ilmu yang saya saya dapat dan dari apa yang saya amalkan dari sebelum dan selepas berSHAKLEE..

vivix shaklee
Antara yang saya amalkan dan untuk yang banyak manfaat saya kongsikan untuk semua

Dulu saya tak kenal SHAKLEE tapi bila saya dah bersalin dan pengalaman masa bersalin tu tiada apa ynag saya amalkan dan badan mula terasa sakit-sakit dan mudah penat dan lengguh-lengguh segala bagai.. saya tak nak para ibu muda mengalami sama macam saya...

Shaklee sekang mudahh sangat di kenali.. sebab produk SHAKLEE sangatt bagus tiada keraguan pun.. kelulusan KKM, dan jaminan Shaklee yang slogan Shaklee BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI membuatkan saya dna anda pasti tak meraguinya...

"Kami menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa"

Bak kata Dr.Forrest C. Shaklee ;- LEBIH BANYAK ANDA BERKONGSI DENGAN ORANG LAIN, LEBIH TINGGI NILAI SAHAM ANDA, LAKUKAN KEPADA ORANG LAIN SEBAHAGIAN ANDA MAHU MEREKA LAKUKAN KEPADA DIRI KITA...

Saya penah alami masalah kesihatan ynag agak teruk bagi saya iaitu half balpalsy (bahagian kanan muka tak boleh bergerak kira macam strok kecil pada bahagian muka) masa tu hanya ALLAH je yang tahu perasaan saya... Tapi alhamdulillah...masa tu saya dan dunia penyusuan saya tetap nekad dan berusaha untuk pulih juga... Saya teruskan dengan pengambilan set penyusuan saya (ESP, OSTEMATRIK, ALFALFA , B-COMPLEX, VITAMIN C) dan saya juga terus amalkan NUTRIFERON, COLLAGEN dan VIVIX.. sebab semua ni membantu masalah dalaman yang saya alami.. saya tak pasti kenapa saya kena half ni...dari segi kesihatan semua ok.. darah semua ok.. tiada diabetis or tinggi darah pun... Tapi kalu Allah kata nak uji kita kan..

Dan Alhamdulillah..berkat sokongan suami dan kekuat saya pada anak saya, tak sampai 2 bulan saya pulih sepenuhnya.. dan tu menjadi saya SERIKKK untuk tidak menjaga pemakanan saya...

Kat ruangan ni saya terus dan terus berkongsi segala kebaikan dari PRODUK SHAKLEE ni..bukan sebab saya AGEN SHAKLEE tapi saya nak para orang ramai di luar sana... PENTING! menjaga kesihatan ni, sebab kita tak sedar yang dalaman kita ni perlukan penjagaan yang amat detail.. zaman dulu dan zaman sekarang ni sangat berbeza..apatah lagi cara pengambilan pemakanan kita kan...

Saya harap tiada la macam saya ni... sebab korang boleh pilih untuk menjaga kesihatan lebih awal sebelum terkena.... Insyaallah...

Dalam Shaklee ni macam-macam kita boleh .. nak jadi AHLI untuk pengambilan sendiri dan pembelian JIMAT 20% anda pun boleh.. .nak amalkan dan terus mulakan perniagaan pun boleh...

Dan di Shaklee ni juga kalu nak berniaga sangattt ADIL ... Tiada keraguan tau..siapa usaha lebih dia dapat lebih... dan Shaklee selain PRODUK yang HEBAT... Shaklee tawarkan program 3C (CASH | CONVOCATION | CAR) 

Nanti saya terangkan lebih detail lagi lepas ni tau... semoga kita sentiasa menjaga kesihatan kita lebih utama lepas ni. .INGAT!! kalu sakit, baru nak sedar tu agak tinggi kosnya daripada menjaga kesihatan sedari sihat ni tau... dan pengalaman mengejar saya untuk saling berkongsi untuk semua... Dan DIA maha mengetahui segalanya..sihat dan sakit bukan kita ynag tentukan... kalu dia nak bagi kita sakit, tu tandanya Dia bagi kita peluang nak hapuskan dosa-2 kecil kita... Tapi kita tersangatlah digalakkan menjaga kesihatan kepada ynag lebih baik kan...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...