Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 18 September 2014

Keistimewaan MEALSHAKE untuk saya, anak dan keluarga!

Cerita saya ni mungkin simple, tapi saya harap ianya sangat membantu para ibu dalam cabaran anak-anak bijak pandai ni... kenapa dan apa keistimewaan MEALSHAKE untuk saya, anak dan keluarga!

Anak pertama saya, (saya gila soya, masa mengandung anak pertama saya ni,saya tak kenal SHAKLEE lagi) Soya segala jenis saya amalkan... Lepas bersalin terus nampak kulit si abang ni sensetif sangat! pantang kena air susu ibu PASTI ruam...ruami ni kan panas.. habis merah dan biji-biji muka ptuih si abang masa tu..


Ramai yang cakap ngan saya masa hamil lagi, JANGAN terlalu minum soya tu .nanti kulit baby sensetif.. Tapi nak baby putih konon kan..NAHHHH hambik la mommylina...

Dari kecil sampai setahun sangattt .. kena gigit nyamuk pun dah kesan merah (bintat) lama pula tu nak hilang... masa tu info tentnag semua ni saya tak tau pun.. (kolotnya saya masa tu, sedangkan saya banyak kerja dengan PC juga tau) ...

Lepas kenal SHAKLEE dan saya amalkan ESP SHAKLEE masa dalma penyusuan susu ibu.. baru kulit si abang semakin baik. Tapi masih juga ada sensetif nya..yela mau tak nye...9bulan kat perut... haha

Tapi lepas si abang setahun, saya bagi si abang MEALSHAKE ni, alhamdulillah...MEALSHAKE ni sedikit sebanyak membantu masalah si abang yang kulit sensitif dan yang tersangattt memilih makanan, itu tak nak..ini tak nak..pening tau kita sebagai ibu nak memberikan nutrisi yang terbaik untuk si anak kan....

Sehingga kini umur si abang dah 3tahun 6bulan... Alhamdulillah.. sangat membantu si abang dan saya juga... Dan baby Shaklee saya (anak ke-dua saya) sangat memberikan saya kepuasan dengan ESP Shaklee ni yang SOYA tapi Non-GMO .. 100% protein semulajadi... Beza dan sangat berbeza masa si abang dan saya dalam pantang dan si adik dan saya dalam pantang... dan SHAKLEE ni sangat -sangat merubah cara dan kehidupan saya terutamannya dari segi kesihatan....

Semoga sedikit perkongsian saya ni.. membantu para ibu untuk MENGELAK dari kulit baby anda sensetif dan untuk anak-anak yang memilih untuk makan, masalah sembelit mahupun masalah kesihatan...

Dan saya juga kongsikan kebaikan dari MEALSHAKE ni untuk para ibu buat PELABURAN utnuk anak-anak tersayang kita..sebab dalam MEALSHAKE ada multivitamin.. mudah untuk di amalkan dan tiada paksaan kat anak-anak unutk kita PROTECT mereka secara diam-diam kan....

testimonial shaklee

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...