Jualan MEGA dan PROMOSI HEBAT dari hanya di bulan SEPTEMBER ini

Alhamdulillah.. .bulan ni bukan ke bulan kelahiran saya yang terindah dan teristimewa sebab mommy saya lahirkan saya di bulan September... wake up September ... ada kan lagu tu.. YESSSS.. im wake-up SEPTEMBER ....
shaklee

Big SALES ... bukan saya je yang buat BIG SALES ni tapi SHAKLEE buat kejutan utnuk semua..bulan Julai dan Ogos Shaklee beri "bonus" yang berganda untuk kami semua (PnR) juga tau... Tapi bulan ni? lagi bergandaaaa dan rugiii sangat tak grab apa yang BERGANDA bulan ni.... CANTIK & SIHAT yaaaa...

Apa yang saya katakan RUGI kalu tak ambil peluang bulan ni?

Untuk pembelian COLLAGEN POWDER dengan PEMBELIAN 6 kotak anda DAPAT 7 kotak!
Untuk pembelian MEALSHAKE ni anda beli 3 Canister anda DAPAT 4 canister!

produk jualan shaklee




Sangat dan tersangatttt RUGI untuk anda tak ambil peluang ni... .NAK LAGI HEBAT? Siapa nak FREE MEMBERSHIP bulan ni dan get cash BONUS bulan hadapan???? Jom pakat dengan kenkawan anda untuk CANTIK & SIHAT menang memberi menang memakai... Setiap PEMBELIAN dari SET Promosi COLLAGEN POWDER bulan ni saya bagi FREE MEMBERSHIP untuk anda yang leader pembelian anda dan kenkawan anda.... sangatttt berbaloi dan anda pasti cantik menawan serta anggun!

Awesomeeeee... cepat-2 mai ORDER dan cari saya di sini...


============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...



1 comment:

  1. Bagusnyaaa jual shaklee.

    Saya dh masukkan akk dlm bloglist saya. Nnti kita tukar2 link yerr :)

    Teruskan berblog!

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...