Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 13 September 2014

Impian saya bersama keluarga

Dalam hidup ni siapa yang tiada impian kan? Impian saya bersama keluarga tersayang saya ni ada macam-macam.. Tapi pertama-tama sekali saya nak kami sekeluarga sentiasa macam belangkas... hahaha... yela tak boleh  pisah lelama..

bekerja dari rumah
Setiap hari bersama keluarga.. (gambar hiasan)

Impian mula saya dulu masa tu saya bekerja dan baru lepas bersalin.. impian saya nak jadi surihati suami dan anak.. Tak perlu kerja kat luar, bila suami balik kat rumah saya ada kat umah bersama anak-anak...dan sekarang Alhamdulillah.. IMPIAN itu terlaksana.. TAPI saya bukan surihati suami yang goyang kaki tak buat apa tau.. saya berhenti kerja hanya di luar. TAPI saya masih ada "pejabat" kecil saya di rumah sendiri dengna anak-anak dan suami... "WAHM" (Working At Home Mommy)... Gembirakan...

shaklee
Ibu bekerja dari rumah.. tapi its real..si abang sangat suka main kapal terbang & si adik suka buku..

Apatah lagi suami jenis kerja luar.. masa kerja tak menentu.. tu sebab saya pilih untuk bekerja dari rumah.. dan yang bestnya ..saya WAHM ni rasa "gaji" saya lebih dari gaji saya terakhir sebelum berhenti kerja dulu... Sememangnya betul, kerja sendiri ni lagi seronok.. semua time kita yang uruskan.. syukur yang tak terhingga...

Dannnn... lagi banyak impian saya dan keluarga kecil saya ni... mahu kemana-mana sahaja dengna bebas... tanpa perlu fikir itu dan ini.. ynag penting kami bersama dan selamat.... dan lagiii impian saya? saya nak SHAKLEE bayar saya atas usaha saya sekian lama dengan PERCUTIAN 6BINTANG dengan FREE lagi ..kami berempat tau..bukan kami berdua je...


Cooming soooooonnnnnnn... sebab tu saya nak tolong lebih ramai lagi untuk capai impian berkerja di rumah bersama anak-anak dan suami.... tau tak.. dalam SHAKLEE tiada yang mustahil.. dan YA! memang Shaklee ni MLM.. tapi MLM yang sangat adil... saya "bergaji" 4 angka... tapi saya masih tak puas hati sebab saya tak dapat tolong kawan-2 saya yang nak jadi macam saya .. sebab saya nak dorang juga buka statik je dapat 2 or 3 angka.. bagi mereka rasa juga 4angka baru fair n square kan... hahah.. TAPI saya tak goyang kaki naaaa... saya lagi semangat tgk anak-anak SHAKLEE saya terus dan terus berjaya....


shaklee
Kami berniaga + anak-anak turut serta sekali tau...
Saya dan anda di antara mereka juga... bagi yang BELUM mendaftar lagi..dan mahukan suatu perubahan yang lebih baik dan pilihan yang bijak dan tepat.. bersama kita menjadi JUTAWAN SHAKLEE tanpa sempadan  dan kita antara WANITA HEBAT dan tulang rusuk suami kita juga kan... Kerja isteri bermula bersama suami dan anak-anak HANYA dari RUMAH!

Mahu perubahan dan merasai apa yang HEBAT dalam SHAKLEE kali ini... Terus cari saya kat sini ...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...