Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 16 September 2014

Gembira sangat sebab dapat tolong mereka yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat!

Alhamdulillah.. semalam kawan fb saya, merangkap pengguna setia produk SHAKLEE, dan saya terus rasa gembira sangat dapat tolong mereka yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat mereka...

Ayat Puan Ain "insyaallah... klau da rzki insyaallah da rzki ada,ada.. td g cek klinik double line,tp 1 line tu kabur2.." 

Seronoknya saya dapat membantu...  
set kesuburan shaklee
Gambar hiasan

BETUL! orang cakap kalu gemuk sukar hamil, YA! sebab ada lelemak yang menganggu untuk kesuburan.. TAPI bila kita ada usaha untuk atasi segala rintangan dan kesukaran utnuk hamil itu  dan terus berusaha TANPA jemu... AKHIRNYA!!!!!!!!

Tapi tak semestinya yang badan berisi tak boleh hamil tau..boleh je... janji tahu KESUBURAN setiap pasangan.. dan teruskan usaha TANPA rasa putus asa, tanpa fikirkan negative dan terusss percaya akan DIA yang Maha berkuasa.... Insyaallah...

Saya hanya membantu..dan supplement ni sebahagian dari usaha semua pasangna yang sedang berusaha untuk dapatkan zuriat... insyaallah.. yang lebih nya dari pasangan juga tau...

Sebab tu saya sukaaa consultant terlebih dahulu, banyakkk tanya saya untuk kebaikan, sebab saya akan guide dan terus guide korang tau... Insyaallah...

Nanti saya kongsikan kegembiraan ni kat sini lagi dengan izin puan empunya badan yang sedang berbahagia... insyaallah.. puan -2 ynag sedang berusaha juga PASTI akan berjaya..doakan utnuk korang juga lepas ni...

set kesuburan shaklee

Ni antara TESTIMONIAL dan SET KESUBURAN LENGKAP unutk SUAMI ISTERI... perlu ketahui tau..bukan isteri je perlu berusaha .. TAPI sangat penting dan memainkan peranan juga adalah suami... suami perlu juga berusaha..selain bersama isteri..amalkan cara pemakanan sihat juga ye...

Insyaallah... Saya akan kongsikan lebih lagi lepas ni untuk bantu semua pasangan yang impikan kehadiran cahaya mata penyeri setiap pasangan kan.... Dan jangan lupa juga berDOA untuk minta dengan DIA...

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...