ESP Shaklee :-Ramai kini memilih minum ini sebagai minuman berkhasiat

Assalamualaikum dan pagi Jumaat semua, Ceria pagi bersama ESP SHAKLEE? dan sekarang ramai kini memilih minum ini sebagai minuman berkhasiat tau. Kenapa? Anda minum dan anda ceritakan sendiri.. saya kongsikan kebaikan ESP Shaklee ni untuk anda pula merasai "Jatuh Cinta" bersama minuman berkhasiat ni

kebaikan esp shaklee


ESP Shaklee ni adalah merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasakan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengna asid amino penting. Ianya terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

Kenapa saya dan anda menyukai ESP Shaklee ni?

* Protein berasaskan tumbuhan berkualiti tinggi dengan kandungan 14gram protein soya dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan ini amat baik utnuk kesihatan JANTUNG.

* Membantu mengekalkan otot, memperbaiki tisu dan fungsi enzim dan hormon ynag teratur.

* Paras glisemik indeks yang rendah dapat membantu mengekalkan paras gula dalam darah normal.

* Membantu menyokong sisitem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.

* Meremajakan kulit serta awet muda.

* Menbantu mencerahkan dan menganjalkan kulit secara keseluruhannya...

Nak TESTIMONIAL? bolehhh bukan saya yang kata.. tapi mereka2 yang kata tau...

Esp Shkalee Testimonial
Testimonial #1 ~ ESP Shkalee ~
kebaikan esp shaklee
Testimonial #2 ~ESP Shkalee ~
kannnn.. saya kongsikan.. kalu anda tak nak amalkan saya tak paksa!!! tapi anda mesti nak awet muda dan kulit remaja walaupun usia dah 30an ke atas kan...kan... tipu la tak nak kulit halus.. remaja... cerah..berseri dan anjal.. .kalu bukan untuk siapa-siapa pun..tapi untuk suami dan ikat suami dengan kecantikan dalaman dan luaran itu mestiiiiii kan...

Okey2... saya stop untuk pagi ni... nanti kongsi lagi produk HOTT lagi POWERRRR tau... tunguuuuu
Nak order.. nak order...nak order??? bolehhhhhhhhhhhhh... cari saya di sini terus tau...

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...