Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 20 September 2014

Bagaimana SHAKLEE merubah kehidupan anda?

Bila saya di tanya, bagaimana SHAKLEE merubah kehidupan saya? saya pasti jawab pertama-tama sekali dari segi kesihatan saya. Dulu masa saya bujang saya tak suka dan tak kenal langsung pun tentang dunia vitamin ke dunia ubat ke.sebab saya tak suka...

Tapi bila dah berkahwin dan lepas bersalin..segalanya berubah.. Dari saya hmail saya "terpaksa" makan ubat ynag klinik bagi sebab dan demi anak dan demi nak anak saya dapat nutrisi yang sebaiknya..bukan untuk saya pun masa tu nak telan perlukan air banyakkkk... (seksa oooo, ubat kecil je pun terutamannya acid folic klinik masa tu).

kerjaya shaklee
Tapi bila dah lepas bersalin.. konon tak nak makan ubat ada... Tapi menyusukan anak...amacam tu..sedangkan menyusukan anak ni perlukan lagiiii double triple nutrisi dari ibu untuk anak tau.... sama je macam masa bayi kita dalam perut dan bila dia menyusukan kita pun nutrisi juga kita kne bagi kat bayi kita ... masa ni la saya mula mencari vitmain yang boleh tambahkan susu  masa tu... bila susu masa tu sedikit je masa pum... risau punya pasal... terus kenal SHAKLEE ..sebulan amalkan.. naaa... terus "jatuh cinta" sedikit demi sedikit saya mula kenal vitamin-vitamin yang ada dalam produk SHAKLEE ni.. banyakkan ynag berkaitan dengan nak tambah susu badan la... TAPI ynag bestnya dapat EXTRA kulit makin ok.. dari masalah kulit berjerawat dan berminyak masa tu.. lelama makin ok.dalam saya tak sedar tu..

Apa lagi.. terus pm dan pm orang yang coach saya masa dalam dunia penyusuan ni.. yela tak kan nak cari orang lain pula ynag dah bantu kita kan.. tak baikkk owww... saya bukan jenis macam tu.. haha...

Terus saya masuk keahlian dan dapat jimat lagi 20% dari harga normal.. ni bestnya SHAKLEE ni..YURAN??? RM65 jee uolsss sekarnag lagi besttt SEUMUR HIDUP lagiiii tak perlu dahhh nak renew-2 macam lesen kereta kita ni haaaa ...

Bila dah beli punya beli... terus berminat pulaaa nak join berniaga ..sebab tak boleh jaddi... kenkawan di fbb dok asyik cakaaaapppp je bila 15hb je mesti naikkk la "waaaa BONUS da dapat...." siapa tak nak tengah-tengah bulan pula tu dapat "BONUSSSSS" .. Maka disini lah bermulaaaa saya dan SHAKLEE ...

Hidup saya banyakkk berubah bila kenal SHAKLEE ... dan kaji punya kaji..rupanya SHAKLEE ni banyaakkk tawarkan selain "BONUSSS " ada lagii.. PERCUTIAN 6BINTANG uolsss ... lagi BONUS KERETA lagiiii .... lagiii dan lagiiiii kalu kita betul-betul nekadddd....

~Shaklee ~PERCUTIAN 6 BINTANG FREE!!!~
Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda boleh mula memperoleh mata ganjaran dalam Program Insentif, yang memberikan pelbagai keistimewaan termasuk pelancongan eksklusif yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat.
kerjaya shaklee
Percutian 6 BINTANG untuk UMRAH

pengedar shaklee kulim
dan ..ke PARIS uolsss ....
jutawan shaklee
~ Shakee CAR BONUS ~
Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan.
Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta.

Seronokkan... Ni antara yang akan dapat SELAIN dapat BONUS tiap 15hb tau... Insyaallah... TANPA usaha KEJAYAAN tak akan datang.. TAPI dengan USAHA.. KEJAYAAN pasti kita akan miliki... Yang penting kita berusaha dan terukan berkongsi apa yang kita rasai bersama SHAKLEE

Dannn apa pun, part yang palingg saya suka dan merebah kehidupan saya adalah dari segi KESIHATAN saya dan keluarga... dan.. dari saya seorang yang keluar BEKERJA PEJABAT sekarang saya jadi suri rumahtangga 24jam dengan anak-anak bila suami kerja luar.. TAPI saya tetap ada "GAJI" tau.. bukan duduk rumah kosong..tapi saya dapat juga membantu meringgankan beban suami +++++ saya boleh shopping juga dengna duit saya sendiri.... best tau... bagi saya BIAR LAMBAT MULA daripada LANGSUNG TAK BUAT APA-APA! Betul tak?

Sebab tu dalam mommylina ni..saya berkongsi segala apa yang saya rasai sejak saya kenal SHAKLEE dan bezaaa sedari saya belum amalkan SHAKLEE dan selepas... Alhmadulillah.. mana ada PRODUK yang di buat secara semulajadi dan lebih dari 55 tahun dah SHAKLEE bertapak... bukan baru 5 tahun tau...sebab tu saya yakin dan sangattt suka berkongsi dan membawa korang semua untuk menjaga kesihatan lebih utama lepas ni tau... BIAR LEWAT dari TAK MULA kan... insyaallah...

semoga ruangan petang Sabtu ni memberi manfaat dan kebaikan untuk semua.... Nak serta dan mencari sesuatu yang sesuai untuk korang dan keluarga?? boleh cari saya dan saya tolong korang juga...
=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Alhamdulillah....


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...