10 Rahsia orang yang berjaya turunkan berat badan dan kurus

Bila orang tanya bagaimana nak kekalkan berat badan atau cara nak kurus..Saya suka kongsikan tips ni kat korang iaitu, 10 Rahsia orang yang berjaya turunkan berat badan dan kurus tanpa anda perlu berlapar atau paksa diri untuk terus kurus secara mengejut tau...

set kurus shaklee

1. Korang kurangkan makan Nasi. Mula2 makan dalam jumlah yang sedikit..ada juga beberapa bulan saya tak sentuh nasi dalam 2 bln macam tu lah..memang susah nak biasakan tapi lama2 saya jadi terbiasa..

2. Korang kurangkan minum air manis terutama sekali minuman dalam tin. Gula dalam minuman tin tu sangat tinggi tau..

3. Korang kurangkan fastfood. Apapun jenis fast food la ek...

4. Korang bersenam dalam rumah je pun boleh.. lari-2 dengan anak..main lasak2 dengan anak-2..buat kerja2 rumah...berpeluh tau kalu korang main dengan anak-2 ... jangan pasang kipas..lagiii peluh2... even buat kerja-2 rumah lagii la juga kan...

5. Korang yang suka AEROBIC .. Senaman cara ni sangattt membantu tau..tapi jangna la buat hari ni esok lusa tulat dahhh tak buat tau... tak mau la buat kejap2 je.buat betul2 la ek..

6. Korang dari segi pemakanan lain, banyakkan makan sayur dan makanan yang kurang kalori seperti meehoon sup..mula2 memang tak seleralah nak makan tapi “alah bisa tegar biasa”.. try la...

7. Korang banyakkan minum AIR MASAK..sebab air masak juga membantu untuk meningkatkan metabolisma badan kita.. Tapi minum secara berperingkat tau.. baru la kornag tak komplen "asyik ke toilet je la nanti"....

8. Korang cuba KAWAL NAFSU MAKAN , mungkin memula korang rasa lain macam..tapi kan.. kalu ada cara..mesti terbaik kenyanggg je rasa... saya suka ESP dan CINCH TEA MIX ENERGY Shaklee... korang boleh rasai ni.."magic" tau untuk korang...

9. Korang, kalu ada masalah detox..penting tau PROSES DETOX ni.. cara mudah yang saya kongsikan sini adalah dengan HERB-LAX SHAKLEE..sebab untuk kuruskan badan wajib menjalani proses penyikiran toksin dalam badan dahulu supaya mudah untuk proses penyerapan vitamin berlaku..al-maklumlahdalam kehidupan kita ni perut kita dah macam2 terima jenis makanan..so detox secar abetul dan buat cara baru.. sangattt "magic" lagi tau untuk korang..

10. Korang, jangan mudah putus asa tau, cuba dan terus ISTIQAMAH, even korang makan LECITHIN SHAKLEE sangat membantu tau nak pecah lelemak dalam badan dan paling best kempiskan perut dengan lebih baik..

Haaa... korang nak SUPPLEMENT di atas dan DAPATKAN BERAT BADAN ideal anda??? Meh cari je saya kat sini..saya pasti bantu korang untuk kurus secara sihat...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...