Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 22 August 2014

Vitamin C Shaklee :- Dulu masalah kulit kusam dan tak berseri KINI wajah CANTIK dan BERSERI

Sangat suka bila ramai yang berkata, dulu masalah kulit wajah saya macam ni.. tapi sekarang.. memang awesome lah.. tak sangka pula dapat kulit cerah lagi sekata... jerawat hilang dan parut semakin pudar...

Bila ramai ynag komen anda macam di atas mesti anda rasa seronok, betul tak? apatah lagi kalu ada kawan lama anda tegur....

"eh! dah lama tak jumpa, ko makin cantik la" ~ kembang kempis tak hidung anda ;-)

lagi satu pujian.... "waaa... ko pakai apa ek, kulit ko makin halus dan cerah la... " ~ apa pula perasaan anda?

Mesti anda rasa macam nak lompat bintang kan.. bukan kecantikan menjadi keutamaan sebenarnya.. tapi kesihatan... dalam ramai yang tak sedar, masalah yang timbul kat wajah kita ni punca sebenar dari dalaman.. setuju tak?

Saya teringat kawan lama saya masa sama umur dalam 20an.. dia cakap.. ko tau saya tak boleh makan seafood nanti kulit saya jadi gatal-2.. .saya tak boleh makan kacang ni, nanti muka saya naik jerawat...

Sebenarnya itu semua auta je tauuuu.... rugi tak makan kacang yang sedapppp... terutamanya badan ni..sedap tauuu... dan jangan la salahkan makanan pula punca jerawatttt.... kan-2... sian makanan tu.. ;-)

Ce lihat #testimonial ni.... amalkan VITAMIN C rasa makin cantik..tu belum set kecantikan Shaklee lagi tau... Vitamin E, B-Complex, ESP Shaklee, dan Collagen lagiiii ynag superb awesomeeee ....

kebaikan esp shaklee
Kulit BERJERAWAT.. kini???

Masalah jerawat bila period??? kini???
Kenapa ramai yang suka VITAMIN C ni??? Tapi selain VITAMIN C.. ramai juga yang buat gabungan untuk lebih extra kulit cantik dan berseri tau... seperti ESP Shaklee, Vitamin E ...dan sebagainya....

Sumber Vitamin C Semulajadi yang Disalurkan Jam demi Jam

Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Vita-C 500mg yang semulajadi ini membantu menyediakan vitamin C yang diperlukan tubuh.  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan....


Sebab tu saya syorkan VITAMIN C ni dulu...selain untuk kesihatan..ianya sangattt bagus untuk kulit kita dan dalaman kita... bersih dan cantikkan secari dalaman..secara semulajadinya.. akan terpancar pada luaran.. apatah lagi bila seseorang tu rajinnn berwuduk..lagi bertambah seri wajah tanpa sebarang maku-up... kan-kan.....

Selain itu.. fungis lain Vitamin C ni adalah
* Anti-oksidan
* Membentuk collagen dalam tubuh badan kita...
* Membantu memerangi kanser
* Mencantikkan kulit secara semulajadi
* Mengekalkan kolesterol sihat dan
* Menguatkan sistem imun...

Sebab tu,pernah 1Malaysia ni kehabiasan VITAMIN C yang super hottt ni... Sekarnag tak lagi..sebab orang ramai mula bezakan mana yang terbaikkkk dan mana yang tak baikkk... mana yang ORIGINAL mana yang TIPU-2 maaaa.... kan-2...

Bagaimana nak amalkan untuk kesan yang lebih baik dan lebih berkesan??? Jangna main beli je tanpa konsultant tau... sebarang pertanyaan dan pembelian dari saya..pasti saya bantuuuu anda... melalui pengalaman saya juga tau... insyaallah... saya akan bantu untuk kita lebih utamakan kesihatan.. .tak mau macam saya sebelum kenal vitamin ni... semua makanan saya salahkan.. konon la... sekali bila dah amalkan dan mencantikkan sedari dalaman... Alhamdulillah.. makanan tak di salahkan lagiiii ^__^

Anda sedang dalma masalah kulit wajah anda???

Saya sedia membantu anda juga.... Cari saya di sini....
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...