Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 22 August 2014

Testimonial Shaklee :- Kenapa saya jatuh cinta dengan set penyusuan Shaklee

Penyusuan susu ibu ni ibarat satu anugerah terindah dari ibu untuk anak tercinta...Alhamdulillah, anak pertaman dan sekarang anak kedua yang berusia 4bulan 3minggu...full breastfeeding juga..

Bermula saya bersama Shaklee pada tahun 2011 bulan 6 di mana saya yang dah mula bekerja dan anak saya masa tu hantar ke pengasuh..tapi susu cukup2 makan je..hari ni pum untuk bekalan hari esok.. tapi tu sebelum saya kenal dan ketahui RAHSIA Shaklee ni... dah la berpantang masa tu langsung tiada penjagaan dalaman apatah lagi untuk tambah susu ibu.

Tapi lepas kenal Shaklee masa tu saya guna untuk cuba-cuba keserasian, sebab saya ni jenis tak makan ubat ke atau sebarang makanan tambahan yang saya paling tak sukaaaa... tapi bila 3minggu bersabar... kesan? sememangnya superb.. .rajin pum.. keep smile..keep praying... doa untuk susu kan anak sehingga 2 tahun.. Alhamdulillah... sangat cukup.. dan yang paling buat saya terus "jatuh cinta" dan tak berpaling kepada produk lain sebab kulit muka saya semakin baik dari masalah jerawat dan bekas jerawat.. muka berminyak dan muka tona tak sekata... sedari bujang masalah kulit wajah saya ni on off...pernah sekali membazir untuk mencuba pelbagai masalah ... tapi tetap sama... tapi bila saya amalkan set penyusuan Shaklee untuk menyusukan anak saya... Dapat pula extra yang sangat-sangat saya tak sangka...

Untuk info semua... Shaklee ni bukan je berKESAN tapi berKUALITI dan SEMULAJADI lagi... sebab tu saya yakin dengan Shaklee. Kesan yang sangat baik serta semulajadi yang mana segala vitamin yang kita ambil dan amalkan tak la tersimpan lama dalam badan..malah mudah larut dalam badan ktia dan sebab tu keserasian cepat kita rasai.

Ni saya kongsikan sebahagian TESTIMONIAL dari kami yang sangat-2 berpuas hati bersama SET SHAKLEE ni..

tambah susu badan
Testimonial #1

set penyusuan shaklee
Testimonial #2
Esp shaklee tambah susu badan
Testimonial #3
 Ni antara testimonail saya dan kawan-kawan Shaklee saya yang BERJAYA dan berasa PUAS HATI sangat tentang SET PENYUSUAN SHAKLEE ni... mau tak nye... anak teruna saya ni.. lelahir dulu putih..sebabkan masa dalam pantang tu ada kuning yang mau dekat sebulan baru ok (masa ni tak kenal Shaklee lagi)... terus kulit jadi gelap.. tapi sekarang... bila jumpa biras ke..atau pakcik2 dan makcik2 dia..mesti orang akan tegur.. "eh, makin cerah pula Hail ni." saya pun senggih je la... 

Penyusuan susu ibu ni best sesangatttt... apa yang kita amalkan.. pasti baby kita merasai dan perolehi ynag terbaik khasiat dari kita melalui susu ibu... dannnn anak kedua saya puteri hati ibuayah ni, alhamdulillah... 100% amalkan Set Shaklee sedari hamil.. bersalin, berpantang dan penyusuan susu ibu... kuning pun masa tu hanya 8hari dah tak perlu ulang alik ke klinik nak ambil darah.. Syukur sesangat...

Kepercayaan dari hati kita untuk memberikan 100% yang terbaik untuk anak-anak kita adalah dari kita sendiri... tak kan kita ni masa hamil je makan segala vitamin... tapi bila dah bersalin dan menyusukan anak, terus tak amalkan sebarang vitamin untuk anak kongsi bersama kita.. betul tak... tak kan ibu je nak cantik makan la segala ynag untuk cantik je..tapi untuk penyusuan susu ibu.. kita hnaya susukan je..tapi tak fikirkan khasiat yang anak2 kita perlukan sama macam anak-2 kita ni dari dalam rahim kita lagi kan... ..

Insyaallah semoga apa yang saya kongsikan memberi kita 1001 kebaikan untuk diri kita dan bayi kita juga.. Menjaga kesihatan kita dan anak2 kita kan menjadi keutamaan kita semua... saya nak membantu para ibu untuk teruskan penyusuan susu ibu ini ynag mana tak semua orang boleh buat walaupun mereka nakkk sangat susu kan anak sehingga 2 tahun... insyaallah..ni natara ANUGERAH dari NYA yang kita sebagai ibu layak untuk memberikan kepada anak-2 kita kan... amin...

Perkongsian untuk saya... dan anda juga... mahukan yang terbaik dan bimbingan serta cara penyusuan untuk para ibu dan bayi anda... boleh je cari saya kat sini untuk bantuan anda... insyaallah...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...