Testimonial Set Kurus :- Siapa lagi nak kurus bersama haklee

Cantik dan kurus itu sangattt menawankan. Sememangnya betulkan hakikat ni, kurus itu menawan! tapi jangan terlalu kurus sangattt...nanti tak menawan..kang orang cakap kurus tak sihat pulakkk...

Biar segalanya bersederhana, baru tip top.. kalu yang dah berkahwin tu..pasti tak nak berat badan naik lepas bersalin kan... Penjagaan ni perlu tau.. baru suami tak komen "eh, kamu ni dah gemuk laa.." haaa....

Yang paling penting, detox ni sangat penting.. punca berat badan naik ni adalah detok yang tak sempurna dan masalah sembelit serta lelemak yang ada dalam badan menjadi2 tepunya tanpa pengawasan... Dan lelemak ynag tak diperlukan dalam badan ni tak elok tau.. baik buang je kan...

Testimonial #1



"Penangan" konsisten bersama produk HOTTT kat Shaklee ni tak lain tak bukan adalah ESP Shaklee...ada juga gabungan lain..mostly mommies gojes ni sukaaa sangat ESP Shaklee ...sebab dalam nak KURUS, untuk PENYUSUAN dan lagi terbaikk untuk penjagaan kulit dan dalaman wanita tau....

Testimonial #2
"Sy amik esp,alfalfa,lecithin..bju merah 86kg,skg tudung hitam 78kg..perbezaan plg ketara para raut wajah..xnmpk tembam dh..hihi..alhamdulilah berjaya trun kan brt bdn dgn SHAKLEE.." Puan.Inang

Testimonail #3 
"Sejak mengamalkan konsep 3B Shaklee...
Bentuk badan yg sebelum ini agak besar skrg alhamdulillah.
Dengan memakan supplements Shaklee dgn teratur saiz yg "XXL" brtukar ke "XL" dan terus bertukar ke "L"....
Ada juga yg menegur badan semakin Slim...Dgan pengambilan secara konsisten product SHAKLEE 3B ni... Bdan yg yang diidamkan trlaksana jua"

kurus shaklee
Set kurus ni anda boleh pilih sendiri... dari yang paling BUDGET atau SET PENUH... Tapi kena konsisten.. bukan sebulan dua amalkan.. anda pula dah stop, dan komen la macam-2 .. konon tak serasi la apa la... sedangkan badna kita ni perlukan 21-90 hari untuk keserasian.. dan bola dah serasi tu jangan la terus stop pula... nasihat saya..amalkan dan terus amalkan... bukan untuk kurus je..tapi untuk menjaga kesihatan kita dan melengkapkan sumber protein dan apa yang badan kita perlukan  dan buang apa ynag badan kita tka perlukan..kan itu lebih baik...

Siapa tak nak KURUS & CANTIK betul tak? baru tip top segalanya... insyaallah... saya akan guide anda..sepertimana saya menjaga dan maintainkan berat badan saya ni even dah anak 2.. 

Ni antara testimonial mereka dan saya sendiri juga dah amalkan untuk kesihatan dan menjaga keperibadian dalaman dan luaran saya dan mereka2 juga... saya akan guide dan bantu anda sampai anda dapat berat badan yang ideal... tapi anda kena kuat dan lebih konsisten tau....saya sedia membantu anda... 

Jom jaga kesihatan dan kecantikan bersama!
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
=============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...