Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 25 August 2014

Testimonial Kurus :- Sukanya dapat tolong orang nak kurus dan sihat ni

Alhamdulillah...

Dapat komen yang sangat membantu kita untuk menjaga kesihatan kepada yang lebih baikk... bukan nak kurus je, tapi dalam secara tak sengaja dapat menjaga kesihatan kepada yang lebih baik..

Kurus ni dalam erti kata lain..tak gemuk tak kurus sangatt ye... saya yan berat 47kg ni pun rasa tak seronok sangat laa...sebab saya ibu anak dua.. seorang dalam penyusuan susu ibu, tapi tak nak la kurus 47kg ni je... nak juga 50kg baru seronok..ye tak..

set kurus shaklee
"Woot Woot ^.^ gembiranya hati bila ada yang tegur saya dah kurus. Lepas amik esp dengan alfalfa hampir 2 bulan ni, memang perasan baju dan seluar dah longgar sikit. B4 amik esp jer, xde perubahan pd berat badan. Lepas amik dengan alfalfa baru nampak perubahannya . Then timbang turun 2kg.. Xpe la x banyak turun pun, janji turun gak berat kan.."- Pn. Nurul Ameer

"Semlm tiba2 jiran dtg umah, ingatkan kenapa rupanya tanya makan apa blh kurus? Bila tanya mcm mana tau akak kurus? Dia kata nampak akak pakai baju kebaya. Tapi mmg pun baju kebaya tu tahun 2005 punya masa tu anak dara tp skrg dah anak 2 tak sangka muat balik. Ni semua penangan LECITHIN! Mmg terbaek......!" - Puan Hairun Nissa

vitamin shaklee
Pada saya... nak kurus boleh je..tapi jangan cara pengambilan sistem diet harian kita tau...nak kurus ni biarlah kurus secara sihat...

Dan bagi saya... walaupun banyakkk sangat kat pasaran utnuk "ubat" kurus ni... tapi saya sedari dahulu hanya setia pada yang satu ni... Kurus secara sihat bersama Shaklee.... sebabnya Shaklee ni SELAMAT| BERKESAN | SEMULAJADI ~ nak kurus biar lambat ..janji selamat dan tiada kesan sampingan... betul tak? Baca kat ceritera TESTIMONIAL KURUS kat entry lama ni pun boleh juga....

Untuk anda yang sedang nak kurus ni... Jangna cepat mengalah tau.. cabaran dan dugaan nak makan tu sangat-2 tinggi..lagi tinggi semangat anda nak KURUS ..lagi tinggi cabaran anda dari segi pemakanan ni.. Tapi harus FOKUs dengan target anda tau.. bagaimana dan berapa kg anda nak? saya sedia membantu anda... dan anda boleh cari saya kat sini juga...
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...