Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 26 August 2014

Promosi Shaklee :- Rahsia Wanita HEBAT jaga keperibadian dan dalaman bersama GLA COMPLEX Shaklee

Siapa HEBAT? anda sendiri lah ynag HEBAT. Kenapa? Sebab anda ada pilihan yang tersendiri tanpa memikirkan orang lain..Tapi lihat orang semakin sihat dan cantik anda mengetahui RAHSIA dia dengan mengamalkan cara pemakanan yang sihat dan sentiasa senyum dan sentiasa mengambil makanan tambahan untuk melengkapkan apa yang kurang dalam setiap pengambilan pemakananya seharian.

Tanpa kita sedari usia kita semakin hari semakin bertambah, dan begitu juga dalaman kita yang memerlukan ynag lebih baik dari sebelum2 ini. Sama adakita membiarkan atau pun mengambil tindakan segera utnuk atasi tua sebelum usia?

Tua sebelum usia ni kebanyakkannya WANITA! kenapa saya katakan WANITA, sedangkan saya juga wanita? dan sebaliknya LELAKI semakin berusia semakin BERGAYA dengan semakin nak menjaga kesihatannya?

WANITA kebanyakkannya HOTTTT!!! bila dan sebelum berkahwin! betul tak? tapi bila dan kahwin dan beranak 1 dan ke atas..mula la penampilan berubah... tersangattt ringkas dan ala kadar.. even dengna suami pun... apatah lagi kat rumah.. betul tak? Kenapa jadi begitu? sebab kita dah milik suami kita ..dan tak perlu dah berhias dan bercantik untuk suami pula kat rumah? ooooo no ...nooo...nooo ... WAKE UP GIRLS.... Women!!! opsss ter BI pulaa.... JANGANNNNN.... Sila ubah... dan sila ambil makanan tambahan untuk WANITA | ISTERI kelihatan semakin hari semakin upmhhhhh dan semakin HOTTT lebih dari masa bujang2 dulu... tapi bersederhana je bila keluar rumah tau..jangan HOTTT sangat... dosaaaa.... tak mau aaa... biar CANTIK depan SUAMI tercinta.. HOT depan suami tercintaaaa.... itu saya nak kita wanita dan isteri lakukan...
ibu hebat

LELAKI ni sukaaaa bila isteri jaga penampilan tau.. sebab merekaaa akan lebih segak bergaya untuk kita juga... apatah lagi bila usia dah 35an ke atas.... ohhh ini sangattt pentingggg...

Jaga suami... jaga segalanya ... keluarga... perlu kita utamakan..dalam masa sama WANITA dan ISTERI ...sila ambil perhatiannn!! dengna menjaga pemakanan... dan saya syorkan..mengambil makana tambahan.. sebab saya nak semua pasti nak cantikkk dan sihatttt... betul tak?

GLA Complex adalah yang terbaikkkkkk! kenapa??? Selain untuk penjagaan dalaman... GLA ni sangat bagus untuk membakar lelemak dalam badan kita dalam kita tak sedari.... juga penjagaan kulit kita..dannnn melambatkan proses menopous tau...mengimbangi hormon insulin dan juga menurukan paras kolesterol dalam badan kita juga....
shaklee gla complex
Antara fungsi GLA COMPLEX ~ kecil- si cili api~

Gilassss tak HEBATTTT.... so wanitaaa... jangan pandang rendah akan keperibadian anda... Cantik dan sihat untuk suami dan anak-2 juga..betul tak.... Jangna tua sebelum usia...biar usia je bertambah..tapi muka awet mudaaaa dan usia dalaman macam wanita 20an... betul tak... HEBAT la kaum hawa.... Tapi ingatttt!!! jangan berlebih-2 selain untuk suami tercinta bagi yang dah berkahwin tauuuu.... yang masih bujang trang..tang..tang tu ... sila oh silaaa... jaga keperibadian jugaaaa.... untuk diri sendiri dan untuk bakal suami anda jugaaaa..... HOTTT dalaman dan luarannn baru WANITA HEBAT tip topppp.... te dak??

Siapa nak HEBAT!!! tentu anda ynag sedang membaca ini kan.... dapatkan sempena HARGA HEBAT bulan ini BELI 6 PERCUMA 1 lagi.... Nak join member dan dapatkan lagi berganda SPECIAL untuk anda??? terus cari saya kat sini untuk bantuan anda secara langsung!

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang  produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
=============================
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...