Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 23 August 2014

Promosi Shaklee :- Kecil-kecil HEBAT TERBAIK Gla Complex Shaklee ni

Siapa tak nak sihat dan cantik, betul tak? cantik je tak sihat tak mauu jugaakan...Sebotol kecil Gla Complex ni... kecil-kecil HEBAT tau...

Haaa... ni dahhh dah mai dahhh ... lagi nak bagi tau sikit... apa Gla Complex ni...

Gla Complex yang diekstrak dari borage yang ditanam semulajadi secara organik yg mengandungi GLA semulajadi yg sangat pekat dalam bentuk yang mudah diserap. Ia adalah lebih dua kali ganda GLA yg terkandung dalam EPO biasa yang anda biasa amalkan or dengar tu tau...
Borage ini lebih 3 kali tinggi biovailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO.
Setiap kapsul dalam Gla Complex Shaklee mengandungi 300mg GLA dimana ia sumber terbaik omega-6.. Ia turut mengandungi minyak sunflower dan juga vitamin E...

fungsi gla complex
Jimat BERGANDA sempena PROMOSI bulan ini
Silaaaa menyesalll ye bila PROMOSI minggu AKHIR ni tamatttt.... Yang nak JUIMAT berganda tu..silaa oh silaa mai... join keahlian terusss...lagi bergandaa jimattt saya gtau... banyak kelebihan dalam sebotol ni...dah la ada OMEGA -6 tu... ada pula VITAMIN E ??? yang NAK KURUS??? NAK CANTIKSSSS .... ok silaaa ambil PERHATIAAAN tauuuu....

Bulan dna pada tahun ini untuk promosi Gla Complex Shaklee..dengan pembelian 6 botol FREE 1 botol lagi untuk anda!!!!! 

superb jimat kan... dannnn PENTINGG!! tau..setiap pembelian anda daripada saya...saya akan berikan konsultasi terlebih dahulu dan memberikan penjadualan yang sesuai untuk anda amalkan..JANGAN dan SILA JANGAN mainnn beliiii je tau... tak maauuuuu salahkan produkkkk baikkkk ni... tu ada KKM Malaysia approved lagiii naaa..... 

Nak beli sebotol, dua botol boleh.... atau kongsi-2 dengna adik-beradik..kenkawan pejabat ke... bolehhhhh... cari sayaaa kat sini dearest ....

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...