Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 20 August 2014

Esp Shaklee :- Cantik, sihat dan bertenaga bersama minuman HOT di Shaklee

Alhamdulillah.. saya ni jenis memilih dalam minuman terutamanya soya, almaklum la kisah masa anak pertama ynag kulit sensetif sekarang. Sedari awal kelahiran sampai la sekarang 3 tahun 6bulan... tak boleh kena gigit nyamuk sikit.. kulit pasti akan tinggal kesan merah la ...

Nak di jadikan cerita pendek la ek... masa awal kehamilan sampai la nak bersalin anak hero saya ni..saya asyikkk minum soya.. tak kisah jenis soya.. saya minum dan minum.. ada member tegus.. jangan minum soya sangat nanti kulit anak sensetif... memang putih tapi cian kulit anak nanti.. Tapi ye la saya jenis tak percaya..dalam hati..lain orang lain cara... Naaa sekarang..baru tau.. soya ni tak kisah buat sendiri ke..yang dalam kotak ke... mesti sama juga la...terus saya jadi fobia dengan soya.. tapi saya sukaaa sebenarnya...

Tapi bila mengandung anak kedua... terus saya tak sentuh soya ni... tapiiii saya dah jumpa penganti yang palingggg best... ESP Shaklee yang mana 100% non-GMO... keaslian dan semulajadi sumber protein yang sangattt di titik beratkan.. kisah jumpa dan berkenalan dengna Shaklee ni masa anak hero saya berusia 2 bulan..masa tu mengelami masalah susu kurang... bila "pekena" terus jatuh cinta... sebab memberi kesan ynag sangat baik pada saya dan baby...

Sekarang saya dah jumpa minuman "hottt" ni... kalu sehari tak minum rasa tak syok la... kengkawan mana yang sama kes dengan saya tetapppp sama... Alhamdulillah... tapi yang saya tak boleh tinggal juga... biar la orang cakap macam orang tua-2 pula... minum kopi di petang hari bersama suami tercinta... orang kata anak hitam.. saya bersalin tak juga pun.. bertambah putih dari sehari ke sehari macam c hero saya juga..ni semua "penangan" Esp Shaklee tau.. sebab Esp Shaklee selain untuk penyusuan... sangat bagus untuk kecantikan kulit, mencerahkan dan macam2 lagi la kelebihannya...

Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.

Shaklee ESP:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.

Haaa... kan saya dah terpanjang bercerita... opssss... terlebih sudaaaa... dannn yang paling sayaaa sukaa sangat Esp Shaklee ni sebab memberikan saya tenang dan kenyang di pagi hari walaupun saya tak bersarapan pun dan makan hanya kul 1 petang ... seriously kenyang dan bertenaga... lagiii milk booster lagi...

haaaaa.. ni la "cinta hati" saya bersama keluarga tersayang....bulan puasa yang lepas... langsung tiada masalah penyusuan dan sentiasa bertenaga....berpuasa ..hantar barang..pos barang.. ambil barang.. menyusukan anak..uruskan rumah..segala kerja 100% kerja rumah saya lakukan... Tapi smapai ke petang... bila berbuka..yang saya dahukan.. kurma.. .air oren mix performance drink Shaklee kuih murtabak... dan slat..lepas tu tidurkan my little princess ... lepas isyak..baru paksa diri makan nasi...

Alhamdulillah.. saya amalkan untuk anak-anak saya..untuk kesihatan saya... untuk penjagaan dalaman dan luaran saya untuk suami tersayanggggggg... dapat extra kulit cerah sekata... dan tiada lagi masalah kulit tompok2 hitam putih ni macam bujang-2 dulu... seriously..bujang dulu perabih duit g beli alat make-up je..tak sesuai ..tinggal.. beli lain... sayang duit masa tu kalu di fikirkan balik... Tapi tu masa belum ketemuuu "cinta hati" ni..sekarang.. bedak powder .. litstik... daaaa... rasa okkkk je ... insyaallah...anda yang di luar sana pun pasti tak akan kecewa bila mencuba sesuatu yang lebih baik untuk kesihatan dan kecantikan diri kita ni...

Ok...ni lebih2 cerita pulaksss ni.. nanti kita story2 lain lagi naaa....  Berminat nak mencuba produk "hotsss" ni? jangan segan atau ragu2 dah... Shaklee memberi kata SELAMAT | BERKESAN & SEMULAJADI..

Anda boleh dapatkan terus dengan klik butang ORDER? atau boleh mencari saya untuk bantuan anda.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...